Często zadawane pytania administratorów

Subskrybent nie dostaje wiadomości z listy

Aby znaleźć przyczynę problemu, wykonaj następujące kroki:

  1. Na stronie 'Zarządzanie użytkownikami' sprawdź, czy użytkownik faktycznie jest zapisany na listę.
  2. Sprawdź tryb dostarczania wiadomości subskrybenta; strona z informacjami o subskrybencie dostępna jest po kliknięciu jej/jego adresu email na liście uczestników listy. Jeśli ustawiony jest tryb dostarczania 'Digest', to normalne, że subskrybent nie dostaje wiadomości natychmiast po wysłaniu ich na listę.
  3. Na stronie 'Zwroty' sprawdź, czy adres email subskrybenta nie zwraca wiadomości. Zwracanie wiadomości może być tymczasowe (pełna skrzynka pocztowa, niedostępny serwer) lub stałe (błędny adres email). W każdym razie, serwer list mailingowych automatycznie zajmuje się usuwaniem adresów, które generują zbyt dużo błędów.
  4. Spróbuj wysłać od siebie wiadomość do subskrybenta, aby sprawdzić, czy ją otrzyma.
  5. Jeśli nadal nie wiadomo gdzie leży problem, skontaktuj się a administratorem serwera, który sprawdzi logi serwera aby znaleźć przyczynę problemu.

Top of page